UA | EN | RU

Вакансії

Контактна інформація:

Тел .: (056) 372-39-78

E-mail: HR@zolote-zerno.com.ua

Відкриті вакансії:

Територіальний менеджер Київ

Вимоги:

  • Вища освіта (бажано економічна)
  • Успішний досвід роботи на аналогічній посаді у великих FMCG-компаніях від 2 років, досвід роботи в одній компанії не менше 2-х років
  • Знання та навички техніки продажів, ведення переговорів, знання торгової мережі, дистриб’юторів на ввіреній території, навички навчання та роботи з торговою командою дистриб’юторів
  • Відмінне знання ПК, наявність власного авто, посвідчення водія

  Функціональні обов’язки:

  • Побудова дистрибуції в регіоні
  • Планування, організація і контроль виконання плану продажів
  • Управління торговою командою
  • Налагодження взаємовигідних відносин зі стратегічними Клієнтами
  • Проведення маркетингових і трейд-маркетингових активностей
  • Відстеження діяльності конкурентів
  • Забезпечення своєчасного повернення дебіторської заборгованості
  • Складання звітів за результатами роботи.

[свернуть]

Територіальний менеджер Луцк-Ровно

Вимоги:

  • Вища освіта (бажано економічна)
  • Успішний досвід роботи на аналогічній посаді у великих FMCG-компаніях від 2 років, досвід роботи в одній компанії не менше 2-х років
  • Знання та навички техніки продажів, ведення переговорів, знання торгової мережі, дистриб’юторів на ввіреній території, навички навчання та роботи з торговою командою дистриб’юторів
  • Відмінне знання ПК, наявність власного авто, посвідчення водія

  Функціональні обов’язки:

  • Побудова дистрибуції в регіоні
  • Планування, організація і контроль виконання плану продажів
  • Управління торговою командою
  • Налагодження взаємовигідних відносин зі стратегічними Клієнтами
  • Проведення маркетингових і трейд-маркетингових активностей
  • Відстеження діяльності конкурентів
  • Забезпечення своєчасного повернення дебіторської заборгованості
  • Складання звітів за результатами роботи.

[свернуть]

Бренд-менеджер (продуктова група)

Просування ввіреного бренду з використанням доступних інструментів маркетингу

Вимоги:

  • Досвід роботи бренд — менеджером\керівником проекту з розробки та впровадження торгових марок на ринок України не менше 2-х років (FMCG).

  Функціональні обов’язки:

  • Моніторинг та аналіз ринку, в тому числі конкурентного середовища
  • Розробка стратегії розвитку та просування ввіреного бренду
  • Розробка та реалізація механіки маркетингових заходів
  • Організація та участь у проведенні акцій і заходів, спрямованих на розвиток і просування брендів
  • Участь в процесі виробництва продукції бренду
  • Участь в процесі виробництва рекламної продукції
  • Участь в процесі ціноутворення
  • Розробка планів продажів у довірених брендах і контроль їх виконання
  • Участь в розробці стандартів представленості продукту і контролі їх виконання
  • Розробка та запуск нових продуктів або модифікація існуючих упаковок
  • Контроль за трейд маркетинговою активністю дистриб’ютора
  • Аналіз ефективності рекламних акцій і інших заходів

[свернуть]

Трейд-маркетолог

Вимоги:

  • Освіта профільна вища;
  • Досвід роботи у торговому маркетингу, продажах в FMCG компанії від 2 років;
  • Знання правил розробки промоушенів, технологій трейд-маркетингу, оцінки ефективності та основних показників планованих програм.
  • Впевнений користувач Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Outlook)

  Функціональні обов’язки:

  • Планування і реалізація трейд маркетингових активностей
  • Підготовка календарного плану активностей (розробка пропозицій по збільшенню продажів за допомогою трейд-маркетингових заходів)
  • Розробка, реалізація та контроль затверджених промо-планів (на рік, квартал, місяць)
  • Планування, облік і контроль використання трейд-маркетингового бюджету;
  • Адміністрування та оцінка ефективності проведених заходів, аналіз результатів
  • Ведення звітності по проведеним акцiям (збір звітів, обробка, підготовка підсумкових презентацій)
  • Планування та реалізація програм трейд-маркетингової підтримки виведення на ринок нових продуктів;
  • Проведення аудиту торговельних точок з метою контролю представленості продукції, а також аналіз власних трейд маркетингових активностей)
  • Аналіз трейд-маркетингової активності конкурентів
  • Розробка і проведення крос-маркетингових активностей, аналіз їх ефективності
  • Аналіз потреби в POS-матеріалах (розробка, впровадження, забезпечення, контроль наявності)

[свернуть]

Звертаємо вашу увагу, що зворотній зв’язок за результатами розгляду резюме надається лише у разі позитивного рішення по вашій кандидатурі.